11/26/2013

New in: UD-Liner


Yeah, that's how it looks like when I take a short trip to Rome. When I am in this town a visit at Sephora is a must for me. I bought myself two new eyepencils, which I am gonna show you in a minute.
 They are waterproof and long-lasting. The formula is creamy so the pencil are perfect for using it on the waterline and on the lower eyelid. The price: € 16,50 / piece.

So sieht unser Hotelzimmer aus, wenn ich für ein paar Tage in Rom bin. Immer, wenn ich dort bin, ist ein Besuch bei Sephora ein Muss für mich. Diesmal habe ich mir zwei neue Farben der 24/7 Eye Pencil Liner gekauft, welche ich euch gleich zeigen werde.
Sie sind wasserfest und langanhaltend. Die Formel ist cremig, daher perfekt für die Verwendung auf der Wasserlinie und auf dem unteren Augenlid. Der Preis: 16,50 € / Stück
.










SHARE:

No comments

Post a Comment

© Misses new in town. All rights reserved.