11/05/2013

Escape the dark



Don’t get me wrong, I love the cold season as much as I adore summer, but we all tend to use darker colors – in fashion and also in make-up – when the temperatures fall down.
Especially in winter I like to upgrade my outfit with a colorful make up look or accessory. So my handbag that I bought in my holidays in August does a great job.

Wie ihr wisst, bin ich sehr farbenfroh. Dennoch tendiere ich dazu, so wie die meisten von uns, im Herbst bzw. Winter dunklere Töne – sei es bei der Kleidung oder beim Make-up – zu tragen. Damit aber nicht alles grau in grau ist, peppe ich mein Outfit entweder mit einem bunten Accessoire oder Make-up look auf.
Ganz viel Freude bereitet mir daher meine Handtasche, die ich mir in Sizilien gekauft habe.


Bag from Babi Firenze




SHARE:

No comments

Post a Comment

© Misses new in town. All rights reserved.